- Dag 1

Ett nytaget kort på dig själv och 15 intressanta fakta.



1. Jag är beroende av cigaretter och choklad.
Antagligen någonting jag aldrig någonsin kommer kunna ta mig ur.. iallafall inte när det gäller chokladen.

2. Jag både älskar och hatar julen.
Jag älskar julpynt, julmusik, julmat, mysig stämning osv. Men jag hatar julen för att den aldrig någonsin kommer bli som förr.

3. Jag har en majssnok.
Som heter Doris och bor vid min pojkvän.

4. Och ja, jag har en pojkvän.
Som heter Robin men jag kallar honom som Rob. Vi har varit tillsammans i 3 år, imorgon för att vara exakt. Vi förlovade oss i somras. Och jag är helt övertygad om att vi kommer leva tillsammans resten av livet. Både på gott och ont.

5. Jag hatar hästar.
Och då menar jag verkligen hatar. Jag tycker seriöst att det är det äckligaste djuret som finns, dessutom frstår jag inte det roliga med att rida.

6. Jag skulle döda för att höra min pappa säga "jag älskar dig" till mig just nu.
Lång historia.

7. Jag är livrädd för att bli fast på Gotland resten av mitt liv.
Inte precis det stället jag vill bo på resten av mitt liv helt enkelt.

8. Pratar ofta för mycket.
Ja, sår i öronen kan du lätt få om du umgås med mig.

9. Tänker ofta för mycket.
Ja, det med.

10. Är rädd att min mamma skall dö.
Lång historia där med.

11. Är rädd för att bli ensam.
Senast i natt så vaknade jag av att jag grät. Efter en dröm att hela min familj flyttat från mig,

12. Är rädd för det mesta helt enkelt.
Behöver jag säga något?

13. Brukar ofta shoppa för mycket.
Vilken tjej gör inte det?

14. Lyssnar på all musik utom "skrikmusik".
Med skrikmusik menar jag låtar där dom growlar (stavn?). Jag börjar gråta av sån musik. (Fråga mig inte varför, hah)

15. Jag hatar sånna här listor.
Så ja, därför blev den inte så jätte intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0