- dag 17

Ett ögonblick som förändrade allt.

Ett ögonblick som förändrade allt... det finns nog ganska många ögonblick som har förändrat "allt". Som har förändrat mig som person. Men..

Ett ögonblick som förändrade allt var när Pappa lämnade mig, oss. Mig och min familj. När han "kastade ut" mig. När han sa hejdå. När han sa att han inte vill ha någonting med mig eller någon annan att göra. Det förändrade allt. Både positivt och negativt, faktiskt. Det fick mig att inse att jag måste ta vara på det jag har. Men det fick mig också att gå i botten. Än är jag inte uppe på ytan ännu.. Men jag är på god väg.

Jag har insett att han antagligen aldrig kommer komma tillbaka och om han gör det, ja då kommer ingenting ändå bli som förut. Det har gjort mig stark och svag på samma gång. Märklig känsla det där, med att vara stark och svag samtidigt..

Blev lite emotionellt kanske, men ja.. Ett ögonblick som förändrade allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0