no lifer

1. Tre namn jag lyssnar till:

Julia, oulan & doris

 

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Min ögonfärg

 

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Min ruuuumpa

 

4. Detta är jag rädd för:

Mörkret.

 

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Kärlek, pengar & ännu mera kärlek.

 

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Sjunga, hjula & kära bil.

 

7. Detta tycker jag om att göra:

Träna, umgås med vänner/familj/pojkvän, fota, lyssna på musik, shoppa m.m

 

8. Detta vill jag göra just nu:

Duscha.

 

9. Bästa känslan:

Lycka.

 

10. Värsta känslan:

Ångest.

 

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:

Bara vara sig själv.

 

12. Är jag kär just nu?

Ja!

 

13. Jag vill gifta mig:

Faktiskt inte.

 

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:

Hoppa bungeejump, få barn, resa jorden runt.

 

15. Min käraste ägodel:

Just nu, min kamera.

 

16. Något jag vill ha i present:

Pass.

 

17. Detta har jag på mig just nu:

Grå mjukisdress.

 

18. Favoritkläder:

Just nu, min kavaj.

 

19. Favorit djur:

Min majssnok Doris.

 

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Helt blandat. Men typ indiepop.

 

21. Favoritlåt just nu:

Just nu är det faktiskt, Jay Smith - Black Jesus.

 

22. Roligaste ämne i skolan:

Svenska.

 

23. Tråkigaste ämne i skolan:

Matte / arbetmiljö & säkerhet.

 

24. En bok jag gillar:

Vi har ju hemligheter i den här familjen - Therese Eriksson

 

25. En film jag älskar:

To many, men har blivit lite av ett Harry Potter fan nu hah.

 

26. Favorit tv-program?

Grey's Anatomy, Gossip Girl, Scrubs

 

27. Favoritdoft:

Just nu, laila bagges parfym.

 

28. Detta äter jag gärna:

Tacos.

 

29. Dricker helst:

Utan alkohol; Julmust eller vatten.
Alkohol; Xanté

 

30. Favoritgodis:

Choklad

 

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Bosnien, Indien

 

32. Färg på mina ögon:

Bruna

 

33. Min längd:

168

 

34. Jag tror på:

Ett liv efter döden, ödet och spöken. (nörd)

 

35. Jag spelar:

Gitarr.

 

36. Person jag beundrar:

Therese Eriksson & Denise Madsen.

 

37. Så här bor jag:

Lägenhet i Vibble, utanför Visny.

 

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Har inga, maha.

 

39. Det här tänder mig:

-

 

40. Det här gör mig avtänd:

-

 

41. Favoritfärg:

Alla utom gul och orange.

 

42. Favoritcitat:

"I'd rater be hated for who i am than loved for whi i'm not" - Kurt Cobain

 

43. En hemlighet jag vet:

-

 

44. Bästa present jag fått:

Pass.

 

45. Senast köpta skiva:

Absolute Rock Anthems

 

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Ögonen

 

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Rumpan

 

48. Udda förmåga/egenskap:

Jag är udda.

 

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En tiger

 

50. Vad lyssnar du på just nu?

Robins fjortisdunk.

 

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Ha kalaaaaaaaaas!

 

52. Var är dina föräldrar födda?

Gotland och Norrköping.

 

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Spotify

 

54. Vilken är din favoritrestaurang?

Etage.

 

55. När badade du i en pool senast?

En månad sen kanske.

 

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Nope.

 

57. Hur många barn vill du ha?

2.

 

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Skrikmusik. Growling eller vadfan skiten heter.

 

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Valet har redan vart och jag fick inte rösta när det var. Men kan säga att jag hade inte valt Moderaterna iaf.

 

60. Vad har du för TV-kanaler?

1,2,4,6

 

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja.

 

62. Har du busringt någon gång?

Ja.

 

63. Har du fått felparkeringsböter?

Lär väl krävas ett körkort för sånt, och en bil för den delen..

 

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Tänker, ja!

 

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Turkiet.

 

66. Har du en egen trädgård?

Yes.

 

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?

Simpson.

 

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Nästan.

 

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar.

 

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

World Trade Center

 

71. Favoritpizza?

Calzone

 

72. Chips eller popcorn?

Chips.

 

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Använder  inte läppstift.

 

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Ehm, nej?

 

 

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej.

 

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Äpple!

 

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Robin.

 

78. Favoritchoklad?

Marabou mjölkchoklad, helnöt.

 

79. När röstade du senast?

-

 

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

I Somras.

 

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Yes.

 

82. Är du bra på matlagning?

Tål att diskuteras.

 

83. Klarar du att tanka själv?

Yes.

 

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tvshop?

Nej.

 

85. Pepsi eller Coca Cola?

Coca Cola.

 

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Nopes.

 

87. Vad var det senaste du handlade?

Chips.

 

88. Har du kräkts offentligt:

Ja.

 

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:

Då jag redan hittat min love of my life så ja tack till money!

 

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Ja.

 

91. Har du ringt något betalnummer:

Ja.

 

92. Kan man vara vän med sitt ex:

Det beror på.

 

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:

Caritha när Tyra skulle födas.

 

94. Hade du mycket hår som liten bebis:

Nja.

 

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:

Ingenting.

 

96. Vad har du i din väska:

Mobil, Plånbok, Skolböcker, Almanacka typ..

 

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:

Borstar tänderna, hah.

 

98. Vad är du tacksam för idag:

Att Rob's mamma fixar så himla mycket för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0