dont stop beliving

Jag lovade mig själv att inte skriva mina nyårslöften, någonstans. Men någonting jag verkligen måste bli bättre på under detta år är att umgås med mina Vänner. Höra av mig till mina vänner. Jag vet att flera stycken kännt sig bortglömda, men så är inte fallet. Det är bara dumma lilla jag som inte kan få tummen ur arslet att lyfta luren och ringa, och inte heller sända ett litet litet sms. Men å andra sidan så hör inte vissa av sig till mig heller, men jag skall iaf bli bättre på det. För jag vill ha mina nära nära så att säga.

Imorgon (idag) skall jag ringa minst 5 samtal som handlar om bla det nya året. Vad som komma skall. Och jag hoppas på bra resultat av alla 5. Sen fyller min bäste Chanine år så jag skall hem till henne och mysa hela kvällen. Funderar på att köpa med mig chips. Sen åker ju kameran med, för om jag känner Chanine rätt så vill hon dygna och då måste vi ha någonting att roa oss med!

Nu skal jag gå ner och röka sen gå och lägga mig, och förhoppningsvis lyckas somna.



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0