Fotogenisk?

Kärlek

Idag har vi fotat utomhus hela dagen. Ganska galet vad jag gillar att fota. Stora som små ting. Vi fick som uppgift att fota dörrar och fönstrar i innerstan. Dock hade inte alla varsi en kamera så vi fick turas om vilket resulterade i att det inte blev så många bilder. Sen fotade vi i donkyrkan och det var helt amazing. Om jag inte blir soctant skall jag bli fotograf när jag blir stor.

Imorgon har jag ett möte vid 11 sen tar jag med mig min syster Caritha och hennes dotter Tyra till skolans studio och fotar dem.

Nu skall jag kolla om jag hittar en bra sida som kan förklara för otekniska jag hur jag får in en header på min blogg.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0