Mitt 2010 - Text.

Detta har hänt mig 2010.

* Jag förlovade mig.
Men världens bästa Robin.

* Jag var på Maskrosbarnsläger och träffade många nya helt fantastiska människor.
En upplevelse jag aldrig kommer glömma, något som alla fina Maskrosor där ute borde få uppleva.

* Fick reda på att jag blev "utvald" till att bli ledarpraktikant på Maskrosbarn.
Vilket gjorde mig stolt och självsäker. En uppgift jag kommer gå all in på Sommaren 2011.

* Började andra året på gymnasiet.
Eftersom jag gått om.

* Började fixa mina betyg och sköta skolan bättre.
Trots att det var lite jobbigt nu mot slutet och jullovet verkligen var behövligt.

* Hängt en massa med Chanine efter vi blev vänner.
Wonderful.

* Fyllt 18 år.
Vilket firades helgen innan med min familj och helgen efter med Rob's familj.

* Haft 3 mobiler.
2 av dom har jag tappat i toan.

* Jag har varit i Turkiet.
Med Robin, hans moster och hans kusiner.

* Jag har tatuerat mig för första gången.
Och det gjorde inte hälften så ont som jag trodde.


Sen en massa mera som inte är värdigt att skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0