fucking shit pussy fuck

Hatar facebook-chatten. Ville bara säga det!

Jag är hungrig (eller trött). Så funderar på att antingen gå ner och ta något att äta, eller gå och lägga mig. Gissar på det sistnämnda. Imorgon har jag inga planer alls. Vilket känns skönt men endå inte. Gillar att ha saker planerade. Hoppas iaf på nice väder så jag kanske kan få inviga min nya bikini? Who knows. Hur som haver så lär det säkerligen bli pissväder imorgon med, som alla andra dagar.. Dom säger att det skall vara 11 dagars regn framöver. Känns ju sådär nu när jag faktiskt bara har denna och nästa vecka ledigt kvar!


i hälsingland, där skiner fan alltid solen.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0