Good night

Hellu!

Har som sagt varit med Ida en sväng, snackade, städade 'hennes' lägenhet, tog några cigg sen gick jag hem och duschade. Välbehövt efter denna varma dag! Hoppas på en lika varm dag imorgon och att jag får ta mig ett dopp efter mötet. Antingen åker jag ut till Tofta och möter upp min syster med kids eller så åker jag och Ida och badar på Terra Nova bara.. Vi får se hur det blir. Chnini är ju pregnant så hon tänka nog inte följe med.

Nu skall jag iaf sova, ensam.. Ush vad jag hatar det. Speciellt när man verkligen vant sig med att få en go'natt puss och att ha någon som håller om en hela natten. Saknar min babe ♥


Gammal bild på mig och min syster från förra Sommaren!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Lizette

Vad du e bra på att skriva.. Gå och bada imorgon tycker jag.. löv you

2011-06-30 @ 00:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0