hurry up

Hello!

Har haft totalt fullt upp. Umgåts mycket med min fina älskling, grillat med min fina familj (en del av dem!) och en massa annat. Nu har dock R åkt hem och jag är lämnad ensam. Buhu.. Nej, men ikväll skall jag till min syster och hon skall äntligen få ta sig an mitt ris (hår). Det ser förjävligt ut, men det är långt och därav mitt tvekande att klippa av det. Men ikväll, då jävlar.

Vet dock inte HUR jag skall klippa mig. Lär väl fega ur och bara "toppa". Dock behövs det klippas regält! Så någon snygg frilla skall hon väl lyckas få fram. Hon är duktig hon, min syster. Sen blir det att jag sover där och tar barnen imorgon bitti då hon skall på möte.

Kiss kiss bang bang och heidoo mitt långa håååår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0