Keep on walking, keep on walking.

Happyface!

Hellu!

Nyss hemkommen från min lilla ride idag. Först åkte jag bussen till stan och hade lunchmöte med min kontaktperson. Jag käkade världens godaste sallad! Sen gick jag vidare till möte numero två och efter det så gick jag sjukt långt. Först från norgatt till öster, från öster till ö&b, från ö&b till konsum sen till konsum och hem! Det låter inte så långt för dom som inte vet. Tex när jag säger "Från ö&b till konsum" haha, men det är typ en halv km mellan dom två. Sammanlagt gick jag kanske 3km, med stopp i affärerna! Sjukt skönt för det blev fint väder nu mot eftermiddagen.

Nu skall jag åka och hämta min kära pojkvän vid bussen sen hem och grilla.


väääääldigt gammal bild.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0