absofreakinglutley

Hellu!

Fan vad jag börjar alla inlägg med "Hellu"..! Men tycker fan de blir tomt om man inte skriver något, och hej låter så.. tråkigt, typ.. Jaja. Idag slöt jag och Chanine vid ett för vi komm endå inte fram till något vettigt. Så vi gick ner på stan en sväng och jag köpte en tröja till mig och en tröja till min fina mamma.. Det förtjänade hon! ♥
Sen åt vi också glass, sen åkte jag hem.. Just det. Jag har nu typ MINST 3 par skor som jag vill ha i höst. Jag har värsta visionen om hur jag vill se ut. Men måste bara på något sätt få den där "saffrans-väskan" (Channe fattar, hah). Världens finaste bästa underbaraste vackraste väska. Skulle kunna dö om jag fick ha den i min grav!

Hursomhelst, när jag kom hem var mina systrar här med sina ungar. Världens bästa ungar (för jävla mycket som är världens bästa nu för tiden). Men sen skulle Tyra (min syster dotter) hoppa ner från en bänk och på något vis så rycker hon bak huvudet (eller något) så hon får jätte ont i nacken. Notera att hon är 3 år. Så vi fick åka till akuten men hon piggnade på sig och så blev allt bra igen. Tur det. Jag skall fan aldrig ha barn, kommer bli värsta hönsmamman.

Jaja, nu blev det mycket text igen. För att fördriva tiden börjar jag med en annan lista också, den andra är ju slut snart.


Maximilian och Tyra. ♥

Kisskiss bangbang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0