fuck this shit.

Hellu!

Sitter på jobbet och har precis skickat in vårat projekt. Nu är allt klart. Så snart skall vi gå och fixa nya lönelappar för vi har lyckats slarva bort våra. Sen så slutar vi nog. Imorgon blir det nog mest städa o fixa här på kontoret och sen slutar vi på Fredag. Känns både skönt och jobbigt. Har varit najs o vara sin egna chef o bestämma egna tider o vad vi skall göra och inte, men nu börjar mitt sommarlov. Sådär lagom tills vi åker iväg och skolan börjar.. Hah.

Jag har då INTE fått några pengar och detta börjar göra mig irriterad och orolig. Jag vet att jag skulle ha pengarna på kontot igår eller idag. Men icke sa nicke. Få kolla igen i eftermiddag.. Blir lite orolig att jag inte skall ha några pengar när vi åker, sen har jag ju räkningar som sagt..

Får se om jag skall träffa Emelie sen också! :)

Jaja, nu skall vi gå o fixa papper.


turkiet 2010

Kisskissnbangbang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0