i-nerd

Hellu!

Som vanligt glömmer jag bloggen och lägger tid på saker som (faktiskt) är viktigare. Men nu har jag ju lite tid över, så varför inte slänga iväg ett inlägg. Denna vecka innehåller bara massa häng med min fina älskling, för på lördag natt/ söndag morgon kl 03.30 börjar min och Chanine's resa mot Maskrosbarnsgården. Det kommer bli grymt men kommer såklart sakna min älskling fruktansvärt mycket.

Just nu kollar jag runt lite och jämnför om jag skall beställa en I-phone eller om jag skall köpa den i butik. Hursomhelst så skall jag köpa en när jag kommer hem igen. Funderar också på en I-mac.. Men vi får se. En I-phone skall det bli i vilket fall som.

Nu skall jag göra ingenting, hah. Vänta på att R skall komma hem från jobbet!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0