No lifer

Snodde denna på Sadia's blogg.. Har inget annat för mig så!

Mitt avskedsbrev
Kära För det första vill jag Julia säga att Erica Soc är den bästa vän jag haft, och att Maskrosbarn Michaela är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Fannie Brobeck och Basse gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Kristian får ett lyckligt liv tillsammans med Arian. Jag vill säga tack till  Lisa för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Robin Nyberg.  Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Maskrosbarn Maya tog sitt liv. Snälla Chanine. sörg mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en siare och hon såg att du kommer röka braja med Maskrosbarn Johanna och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Niccolina Nyberg som kommer i 130 km/h i en blå Opel. Jag kommer alltid att älska Carro.
Ta fram din mobil ta slumpmässigt namnen som kommer upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0