nothing like i ever wanted

Kom precis ur duschen, eller det blev ett bad. Glömde skriva det i "8 saker om mig", men jag badar ALLTID. Jag hatar att bara hoppa i en dusch, först måste jag ligga minst 10 min i ett bad innan jag duschar av mig helt. En dålig vana jag har!

Har precis pratat med Chanine och diskuterat lite om morgondagen. Vi båda känner att det är något som verkligen inte känns rätt, och det skall rättas till. För vi vet vad vi vill och hur det skall gå till. På rätt sätt!

Nu vet jag inte vad jag skall göra, antingen blir det att se en film eller fortsätta dega vid datorn med lite soft musik. Får se om det kommer upp något till inlägg..!


svettig, schteeeekig bild från Mallorca!

PEACE OUT


Kommentarer
Postat av: Tilda

Fin blogg! Kika gärna in min =)

2011-07-07 @ 22:30:40
URL: http://tildajaremo.blogg.se/
Postat av: Em.

Hejhej



Allt bra med dig?



kram

2011-07-07 @ 22:38:03
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0