what about us

Hellu!

Tänkte eftersom att jag inte skrev så mycket igår kunde jag ju ta tillfället i akt och berätta vad jag hade för mig igår. Jobb vart det ingenting, som sagt så valde vi att ta en day off. Så mot eftermiddagen/kvällen åkte jag och Chanine ner på stan och mötte upp Cissi och hennes vän Mårthen. Cissi kommer i från Stockholm och är här för Almedalsveckan, hon lånar min lägenhet just nu. Hon jobbar också på Blondinbellas tidning Egoboost så jag tycker ni skall gå in och läsa hennes blogg om hennes vardag på Egoboostkontoret, häng med vännerna och annat roligt. Cecilia's Bikt - Där har ni den.

Hur som helst så gick vi till Visby Museet där det var någon improvisationsteater för KPA Pension. Det var faktiskt (otroligt nog) väldigt underhållande. Efter det gick vi till Bakfickan och åt en himla massor av rökta räkor med aioli. Underbart gott. En mysig dag/kväll! Idag åker tyvärr min fina Cissi hem.

Tre bilder lånade från Cissi's blogg!








PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0