I'm not a girl!

Ojoj, förvånade mig själv lite just nu. Istället för att duscha blev det att bada, inget ovanligt med det då jag faktiskt hellre föredrar att ta ett litet bad innan jag duschar av mig. MEN, jag hade för det första i en badbomb som luktade vanilj (luktade gott, men girli girli), sen peelade jag hela kroppen (girli girli) och efter duschen smörjde jag in mig (girli girli) och NU skall jag måla naglarna både på fingrar och tår (GIRLI GIRLI).

Nu lät det som att jag bara brukar hoppa in i duschen, duscha av mig sen gå ur igen. Så är det dock inte. MEN jag brukar inte ha ork att varje gång jag duschar hålla på att smörja in mig och grej. Men nu fick jag något ryck.

Så på med nagellacket och sen käka en banan!

Kisskiss bang bang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0