10 November 2011 - Dag 2.

Hejsan.

Idag gick det mindre bra, jag var ju så himla trött i morse och iochmed att jag försov mig så hann jag inte käka frukost heller. Men som tur var så var det bara två föreläsningar idag. Så det gick snabbt och jag fick åka hem. Nu känns det inte lika nervöst längre heller.

Imorgon kommer INTE Raphael vara med, utan Mia kommer vara med istället. Och jag skall testa på att hålla hela föreläsningen i stort sätt själv. Kommer bli spännande. Dock så tror jag att jag har bestämt mig att jag vill ha med mig en till, som har lite koll på Alkoholism osv. Då jag inte har det i min familj sådär, så jag har inte så stor koll på den biten och det hade varit skönt att ha någon med som kan svara på dom typerna av frågor.

Jag har lite alternativ. Men det får jag känna efter om imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0