11 November 2011 - Dag 3.

Hejsan!

Idag var som sagt Mia med mig istället för Raphael. Det har gått bra idag. Vi hade två grupper, en tjej grupp och en kill grupp. Killarna var lite svåra och ställde inga frågor, medans tjejerna ställde så mycket frågor att vi gick över tiden lite.

Idag körde vi också med ett nytt koncept. Som vanligt presenterade vi oss, jag pratade om mig, mia pratade lite om sig osv. MEN vi hade också en övning i slutet då dom fick sitta i en ring, och vi sa påståenden (om alkohol/alkoholism bla.) så fick dom byta stol om dom instämmde. Det gick jätte bra och det var uppskattat. Så jag tror att jag kommer köra med det i framtiden.

Jag har bestämt mig för att ha med någon (vem det blir, kan variera då det beror på vem som kan osv.) då jag känner att det känns lättast när det gäller Maskrosbarn's biten och svara på frågor osv.

Nu är det helg och jag skall åka hem till Gotland igen och bara njuta. På måndag kör vi igen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0