9 November 2011 - Dag 1 avklarad.

Hejsan!

Nu har jag precis kommit hem ifrån Dag 1 föreläsningar. Det har gått jättebra idag. Jag var inte alls lika nervös som jag vart innan. Första föreläsningen (av 3) var lite hackig och skakig. Men sen när jag gjorde den sista så flöt det på. Jag har med ett tal jag skrev till Svenskan, och det har jag lite problem med att inte läsa innantill. Men resten går bra.

Imorgon börjar första föreläsningen 08.30 så det blir att åka tåget här ifrån ca 06.30. Tidigt.

Upplägget idag såg ut som så att jag och Raphael (anställd, Maskrosbarn) presenterade oss, sedan körde jag på med mitt tal, berättade lite om mig själv osv. Sen pratade Raphael lite kort om sig själv och sedan pratade vi om Maskrosbarn tillsammans. Vi berättade lite om vad organisationen gör osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0