2 Oktober 2011 - Fullt ös medvetslös.

Jag har alldeles glömt bort att skriva, kan ju också bero på att jag inte vetat riktigt vad jag skall skriva. Jag vet att jag skulle skriva efter jag hade mitt första handledarmöte med Susanne, men det glömde jag bort (hoppas jag INTE för IG pga av detta).

Hursomhelst så har jag som sagt haft första mötet med Susanne, för ca 2 veckor sedan. Vi pratade om hur jag skall lägga upp projektplanen och att jag till nästa gång skall skriva klart det jag kan skriva än sålänge. Jag skall också hålla min föreläsning för lärarna i skolan, som en del av min redovisning. Det känns faktiskt jätte bra, då det är lättare att faktiskt visa vad jag gjort istället för att skirva om det. Självklart kommer den en skriftlig redovisning också, dock inte lika lång som den kanske hade varit om jag bara hade lämnat det skriftligt.

Jag har också börjat skriva ner min föreläsning och jag är nog i stort sätt klar, jag skall testa den på lite folk för att själv höra vad jag behöver ändra/lägga till samt se hur lång den är och om det räcker. Än så länge har jag också skrivit "min" del av föreläsningen och skall ännu lägga till delen om Maskrosbarn.

Jag har också haft kontakt med Mia, som är min handledare från Maskrosbarn och vi har kommit fram till att jag skall hålla föreläsningarna i 2 veckor, istället för en dag i veckan. Det känns också väldigt bra.

Vilka veckor det blir, återkommer jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0