14 September 2011 - Nytt projekt och dålig skrivning.

Loggboken är viktigast, säger dom. Det hör jag hela tiden. Loggbok. Glöm inte att föra loggbok (blogg i mitt fall). Men endå så glömmer jag det. Men nu skall det bli ändring.

Påtal om ändring så har det blivit ändring i mitt projektarbete, och jag skall inte göra det jag skulle från början. Istället så skall jag, tillsammans med organisationen Maskrosbarn hålla X antal föreläsningar på skolor i en stad utanför Stockholm.

Jag kommer komma med mer information senare, när jag själv vet mer exakt, vart när och hur?!

Där har vi en bra frågeställning:
Vart? Vart skall föreläsningarna vara?
Vem? Vem skall lyssna?
Hur? Hur skall det gå till, resor till och från osv?
Varför? Varför skall jag göra detta?

Jag är dock lite osäker om jag skall skriva "svaren" (när jag har dom) på frågorna här i loggboken/bloggen eller om jag skall skriva det för sig. Så det skall jag dubbelkolla med min mentor imorgon. Hoppas också att jag får reda på vem som skall vara min handledare!

Dagens "to do" ang projektet:
Kolla upp mer exakt information om var, när, hur.. osv.
Ringa Therese eller Mia på Maskrosbarn och få lite brainstorming.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0