15 September 2011 - Ett mail kommer lastat med information.

Detta är ett litet utdrag från ett mail som jag fått från Mia Körsner som jobbar på Maskrobarn:

"Hej!

projektet:
det kommer att vara ca 22 klasser årskurs åtta som du kommer att föreläsa för. Det är i Enköping kommun och det är en grupp som heter Maja som vi samarbetar med gällande elevföreläsningar.

Maja är en grupp där bland annat kurator, diakon, stödsamordnare sammarbetar.

det kommer starta 9 nov och fem veckor fram (varje onsdag). Du kommer förhoppningsvis tillsammans med en av ledarna att göra detta tillsammans. Vem det blir vet jag inte just nu.

Kramar"


Så nu har jag fått lite mer information, som jag sedan kan lägga i min projektbeskrivning. Toppen! Just nu känns allt verkligen super och jag är SÅ taggad på att få börja med föreläsningarna. Imorgon tänkte jag försöka börja skriva lite om vad jag skall säga osv.

Idag har jag också pratat en snabbis i telefon med min handlare jag kommer ha genom skolan, Susanne Tillvi-Jacobsson. Vi skall ses på Tisdag och då skall jag också ha med mig min första projektbeskrivning, så den skall jag också börja att skriva på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0