1 November 2011 - Hundra år senare.

Ja men visst, bra på att skriva "loggbok" var jag ja.

Hursomhelst så har jag haft ett snabbt möte med susanne idag, då det var sista chansen att träffas innan allt drar igång. På Fredag åker jag upp för att vara på Maskrosbarns höstläger, och på onsdag nästa vecka är min första föreläsning.

Hur känns det? Nu så här ca en vecka innan känns det helt okej, lite pirrigt, lite svettigt.. Men helt okej. Emellanåt är jag super taggad, sen blir jag mindre taggad när jag får en bild i huvudet hur jag står på scen och kissar på  mig av nervositet. Men annars känns det, helt okej.

Hur mitt schema kommer se ut? Lägger upp en bild snart.

Vart jag skall bo? Ja, om det är nödvändig fakta kommer jag bo hos min morbror i Stockholm.

Ja, något viktigare har jag väl egentligen inte att säga bara så där just nu. Mer än att jag kommer skriva ett inlägg på onsdag, innan min första föreläsning och efter jag är klar. Har för mig att det var 3 stycken jag skulle hålla på Onsdag.

Just det, nästa vecka (första veckan) kommer en kille som heter Raphael, som jobbar på Maskrosbarn att hålla föreläsningarna tillsammans med mig, men jag säger min del, och han sin, sedan pratar vi lite om Maskrosbarn tillsammans och svarar på frågor osv. Resterande veckor vet jag dock inte just nu rakt av hur dom ser ut.

Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0