14 November 2011 - Dag 4.

Hejsan.

Idag var en tjej som heter Jessika (som också är ungdomsledare på Maskrosbarn) med mig och föreläste. Hon skall vara med hela veckan. Det gick superbra förutom en liten händelse som jag tänkte bifoga i ett annat inlägg. Det var skönt att föreläsa med Jessika, då det kändes som att vi delade samma åsikter om hur vi ville lägga upp det.

Först funderade jag på om det skulle bli jobbigt att olika människor var med mig på föreläsningarna, att det skulle bli snurrigt och att jag var tvungen att "börja om från början" hela tiden. Men jag tycker mest det är roligt. För jag kan jämnföra mig själv mellan dom olika föreläsningarna.

Jag skall göra en klok utverdering när jag är klar med alla föreläsningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0