Now, it's on!

Hellu!

Kom precis hem från gymmet. Gud vad jag saknat det. Hade nästan glömt bort den sköna känslan efter ett hårt pass. Dock vart det inte SÅ hårt. Powerwalkade på bandet i en kvart sen körde jag ett varv Milon. Kände att jag borde ta det lugnt, det är ju trots allt första träningspasset på hela sommaren. Men på torsdag kör jag dubbelt upp!

Har också hämtat ut två paket med skor. Ett par skitsnygga boots från H&M, lite DR. Martens inspererade. Röda. Lack. Fina. Och sen i det andra paketet låg ett par skor till Rob och ett par till skor till mig (såklart), ett par utedojjor jag skall ha när jag powerwalkar utomhus.


JAG VILL HA HÖST/VINTER.

Nu blire True Talent!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0