shoppaholic like always..



Hellu.

Skolan idag var great! Vi hade första lektionen Engelska B, och det var mycket lättare/roligare än jag trodde. Dessutom hade vi några utbytesstudenter från Ukraina med på våran lektion, vilket gjorde det hela lite roligare..

Har också pratat med världens bästa Therese idag och bollat lite ideér, pratat om kommande projekt osv. Och jag måste bara säga att jag är SÅ taggad. Jag är också evigt tacksam för att som min fina Thessi gör för mig och det hon bidrar med. En väldigt väldigt klok tjej! ♥

Efter skolan var jag på stan och fikade med min syster, det behövdes. Vi båda fick prata av oss lite. Fick också med mig en puderrosa (?) kavaj och en vit skjorta/blus hem. Endast från rean såklart! ;)

Nu skall jag se om jag kan få tag i Chanine, sen skall jag nog krypa till sängs.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0