priceless

Hellu! Hoppas allt är bra med er, med mig är det GREAT.

Jag är så himla lycklig just nu. Jag fick lägenheten. Den är min. Jag har skrivit på kontrakt och i slutet av veckan skall det skrivas på elavtal osv. Jag är SÅ himla nöjd. Och jag vet exakt hur jag vill ha det, vilka möbler jag vill ha, vilket "tema" jag skall gå efter osv. Jag vet ALLT. Så nu längtar jag extra mycket efter Ullared i helgen.

Efter vi kollat på lägenheten åkte Chanine hem o jag med, sen åkte jag med min syster och hämtade ut ett paket till mig från H&M och sen åkte vi till Willy:s och handlade mat. Det blev en tacomiddag för två idag. Mysigt och gott!

Nu blev jag sjukt stressad och har fan glömt bort att boka båtbiljetter (!!!!) brb... FUCK!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0