to little, to late.

Hellu!

No blogging from my side.. as always. Men hur som helst så har jag haft fullt upp, umgåtts med min finaste en massa massa (där av ingen blogg i åtanke). Vi har mysit, byggt sköldpaddsplace, varit på bio och sätt på den sista HP filmen och massa annat.

Nu är det måndag vilket innebär ny vecka, nya möjligheter. Just nu är jag på jobbet och min vecka kommer se ut så här:

Måndag: Jobb 9-15. Bada om vädret håller i sig!
Tisdag: Jobb 9-13. Kolla på lägenhet 14.00 . HAPPYFACE!
Onsdag: Jobb 9-15. Luncha med Emelie.G och efter jobbet träffa Emelie.O. Emeliedag!
Torsdag: Jobb 9-15. Packa!
Fredag: Jobb 9-15. Åka båten vid 17 mot Småland och Ullared.
Lördag: HELDAG PÅ ULLARED!
Söndag: Åka hem runt 15.00, tror jag.

Nu äre rökpaus!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0