Shop Shop

God morgon, god middag, god kväll! Vad ni än känner för.

Vaknade av att Chanine så fint ringde och väckte mig, men det gör ingenting. Det var skönt att slippa stressa upp. Idag skall jag som sagt på möte sen gå en sväng på stan. Jag skall införskaffa mig en ny klänning har jag bestämt. tycker det är för varmt att ha shorts så det är skönare att ha de fritt så att säga. Haha. Skämt åsido. Och såklart almanackan jag snackat så mycket om att jag måste köpa. Sen fick jag i uppdrag av min boyfriend att köpa linnen til han också, så det skall med fixas. Sen skall Chanine köpa en ny bikini så vi kan åka och bada (ja, hon ville visst följa med)!



Solen steker och så gör jag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0