ignorance

Ignorera att jag sa godnatt i förra inlägget, lär ändå inte sova. Såg att ems börjat med en sån här lista. Så för att jag skall ha någonting att göra kvällar som denna så kör jag på det med. Eftersom det är den 2 december idag så får jag lägga upp 2 efter sig.

Dag 01 – Ett nytaget kort på dig själv och 15 intressanta fakta.
Dag 02 – Meningen med ditt bloggnamn?
Dag 03 – Vad är kärlek?
Dag 04 – Ett kort på dig och dina vänner.
Dag 05 – Mitt favoritminne 
Dag 06 – Detta ångrar jag
Dag 07 – Självporträtt
Dag 08 – Mina syskon
Dag 09 – Ett pinsamt ögonblick
Dag 10 – I min handväska
Dag 11 – Mina förebilder
Dag 12 – Mina dåliga sidor
Dag 13 – Min favoritplats 
Dag 14 – Mina drömmar 
Dag 15 – Min bästa grimars
Dag 16 – Det här får mig att gråta 
Dag 17 – Ett ögonblick som förändrade allt
Dag 18 – Det här saknar jag
Dag 19 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 20 – Din favoritidol och varför.
Dag 21 - En dålig vana du har
Dag 22 - Ett foto på dig och din familj
Dag 23 - Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?
Dag 24 - Vad har du sug efter?
Dag 25 - Vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med?
Dag 26 - Din favoritlåt?
Dag 27 - Något som gjort dig stolt de senaste dagarna
Dag 28 - Ett brev till dina föräldrar
Dag 29 - Ett foto på något som gör dig lycklig
Dag 30
- Om det här vore min sista dag
Dag 31 - Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0