JUST DET: DONT FORGET!

Just det!

Till alla fina och underbara krigande Maskrosbarn (barn/ungdom som har en psykiskt sjuk eller drog/alkoholmissbrukar förälder). Jag befaller er att gå in på MASKROSBARN.ORG och anmäla er till sommarens läger. Det kommer bli grymt och det kommer förändra era liv, tro mig.

Dessutom kommer jag tillsammans med ett härligt gäng att vara ledarpraktikant och hänga med er fina! Alla ledare är också grymma såklart.

Och även om ni inte vill anmäla er till lägret, gå in på sidan, läs, skriv något i gästboken.. Ja vad som. Vi Maskrosbarn krigar, eller hur?

MASKROSBARN FOR LIFE


Kommentarer
Postat av: M.

Älskar att du är så angskerad (har inte en aning om hur det stavas, men jag hoppas att du fattar iaf :P) och krigar så mycket för att fler människor skall upptäka er, och att du vill hjälpa andra som kanske inte haft det så bra, det är fint tjejen, fortsätt så :D

2011-03-02 @ 10:02:51
URL: http://blomba.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0