One day or another

Yes igår vart det Stockholm för hela slanten. Det var välbehövligt. Att få se lite annat folk och andra byggnader gjorde mig lycklig.. Något annat som gjorde mig lycklig var att jag hade pratat med Denise lite i veckan om att vi skulle komma och att det hade varit roligt om hon inte sa det till någon annan på kontoret (Maskrosbarn). Och det gjorde hon inte heller, istället mötte hon oss en bit utanför och så låste hon upp dörren och vi fick springa in. Det var så roligt att se dom igen. Vi fick också i uppdrag (helt spontant) att intervjua en kille om ev. tjänst i köket på sommarens läger. Det var spännande.

Dock blev det inte så mycket fotografering då vi fastnade på kontoret och yrade bort oss i en timme. Men det var som jag sa otroligt skönt att få komma bort, om än en dag.

Nu mår jag piss och är förskyld. Men jag är glad ändå, dels för att jag fått reda på hur mycket hyran får kosta när jag hittar ny lägenhet och det var mycket mera än jag tänkt mig och för att jag tror nu att jag vet vad jag vill med allt och ser fram emot detta år SÅ himla mycket. Dessutom hoppas jag på något som R vet vad jag menar. Massor massor massor.

Får se om det blir skola imorgon, beror på hur jag mår.

PUSS

btw, någon jävel som kan fixa min design?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0