Förväntningar

Förväntningar. Vad är det? Jag skall man förvänta sig? SKALL man förvänta sig någonting? Det är det jag funderar på just nu. Jag hatar att förvänta mig någonting för jag vill inte bli besviken, men ändå älskar jag att ha något att se fram emot.

Just nu i denna sekund (förmodligen ganska ofta) så ser jag mest ifram emot när jag får åka ifrån denna ö. jag hoppas vi åker med fotokursen till Sthlm som det är sagt - 3 dagar från ön.

Jag ser fram emot påsklovet då vi skall till Stockholm igen på Ledarutbildning - ca 4 dagar från ön.
Jag ser fram emot den 3-14 April då vi åker till Mallorca på klassresa - ca 11 dagar från ön.

Jag vill inte vara här just nu. Jag behöver komma bort. För att kunna tänka på en annan plats än där helvetet är. Jag vill inte lämna någon, men jag vill komma bort ett tag. Fundera, må bra, rehabilitera.

Jag älskar R, jag älskar min familj, jag älskar mina vänner. Men jag behöver få tänka själv. Stå på egna ben. Göra mina egna beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0