i väntan på bättre tider

ÅRS RESUMÉ 2010
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tatuerade mig.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Dom 2 första månaderna av året.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte direkt vänner, men bekanta.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej
5. Vilka länder besökte du?
Turkiet.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer fika och mysiga dagar på stan med mina nära.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Dom 2 sista veckorna i juli & 2 december

8. Vad var din största framgång 2010?
Våga berätta.

9. Vad var det största misstaget 2010?
-
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, blev ju ner knuffad från en trappjävel och slog halft ihjäl mig. Nu sisådär 3 veckor efter kan jag fortfarande inte gå klokt och mitt ena ben är dubbelt så stort som det andra, inte så snyggt kanske.

11. Vad är det bästa köpet?
Min kamera!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Cigaretter.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja massor.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Waka Waka, We speek no americano, Mikrofånkåt, Riverside... Ja många!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lite av båda faktiskt.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit mig tid att umgås med mina vänner.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Brytt mig om skitsaker.

18. Hur tillbringade du nyår?
Med Rob's familj.

19. Blev du kär i år?
Var kär innan året började.

20. Favoritprogram på TV?
Greys Anatomy, Gossip Girl, Two and a half men, Scrubs, Cougar Town

21. Bästa boken du läste?
"Vi har ju hemligheter i den här familjen" - Therese Ericsson

22. Största musikaliska upptäckten?
Melissa Horn, Maria Mena, Christina Perri

23. Något du önskade dig och fick?
Oh ja.

24. Något du önskade dig men inte fick?
En ny hårfönjävel som jag sa till alla att jag ville ha.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Tatuerade mig.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Oja.
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Upp och ner.

28. Vad fick dig att må bra?
Massor!

29. Vem saknade du?
Pappa.
30. De bästa nya människorna du träffade år 2010?
Alla fina Maskrosor så klart.



Och så måste jag bara tillägga att årets ord helt klart är; FAKTISKT.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0