No more drama

So take a look at me now
Cause there's just an empty space


Jag har bestämt mig. Jag måste bara inse det. Det finns ingen kärlek. Jag är inte kär i dig längre.
Du gör mig illa till mods, hör du det? Jag vill inte se dig. Jag vill inte prata med dig. Jag vill inte ha dina patetiska sms.
Du har lyckats. Än en gång har du lyckats att trycka ner mig. Varför? Jag hade kommit så långt.

Låt mig bara vara. Inse. Inse att det aldrig någonsin kommer bli vi igen. Detta går inte. Jag vill för mycket, jag kan för mycket för att kunna kasta bort mitt liv på dig.
Tre år fick du av mig. Inte mer. Och du kommer aldrig någonsin få mer. Släpp mig.. Du håller för hårt.

Jag vill detta. Och älskar du mig, så låter du mig gå. Jag behöver gå. Jag mår inte bra med dig.

Its over.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0