every second i'm whitout you i'm a mess.

Hellu!

Som vanligt, ingen uppdatering (känns som att varje inlägg börjar så..) Jag är ännu hos min bäste, men har varit i stan idag och gått på ett möte. Började morgonen med en mysig frukost hemma hos Emelie och Melvin. Snackade lite innan jag gick till bussen (TACK för frukosten fina Ems). Sen när jag kom till stan tog jag en fika med Chanine på Waynes Coffee innan jag drog mig vidare mot mötet för att senare åka hem till älsklingen igen.

Ikväll har vi varit i stan IGEN, hah.. Vi käkade pizza på Los Panchos och nu är vi hemma och skall snart duscha och sen se film.

Känns som att detta blev ett förjävla rörigt inlägg, men skitsamma..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0