Good morning peepz.

God morgon, god morgon.. lalalala!

Idag lyser solen, och jag hoppas det är lika varmt som igår. Vi börjar jobba kl 10 idag, så snart skall jag ringa ett samtal sen går min buss om en halvtimma ungefär. Jag hoppas innerligt att jag fått mina pengar idag, har massa räkningar som skall betalas osv. Sen vill jag ju räkna på hur mycket jag får/kan ha med mig och shoppa för på Ullared.. Hah, de va ett jävla tjat om Ullared. Men jag bor på Gotland och här händer det då fan inte mycket så då är man överlycklig bara man får åka iväg. Och såklart är jag lika lycklig att min fina älskling skall åka med.

Men nu måste jag bädda sängen och lite innan jag rusar iväg till bussen.


Världens finaste älskling!

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0