only for you, my love.♥

Hej min fina älskling!

Nu är jag nog framme i Stockholm, och antingen ligger du och sover eller så har du gått upp för att jobba. Hursomhelst så ville jag bara skriva ett litet inlägg till dig, för att visa att du är i mina tankar.

Jag tänkte först att jag skulle göra några tidsinställda inlägg varje dag, nästan som jag gjorde förra året.. Fast då fick du det i form av brev. Men nu har jag ju varit med dig hela tiden, så har inte riktigt haft tid att göra det. Så därför tänkte jag skriva antingen på datorn, eller föra dagbok under tiden jag är borta.. Som du sen kan läsa när jag kommer hem. Låter det bra? Vi kommer ändå höras på telefon, men jag skriver ner det jag glömt berätta.

Jag vill också säga att jag älskar dig mer än du någonsin kommer kunna förstå. Du betydet allt för mig. Och jag kommer sakna (saknar) dig fruktansvärt mycket. Men jag vet att du kommer vara min när jag kommer tillbaka. För det är så det skall vara. Du och jag. I all framtid, förevigt, för alltid.

Just nu när jag skriver detta så sitter du nere i soffan och antagligen undrar vad jag gör. Men tji fick du, för du har ingen aning. Du är så söt när du är trött älskling, och jag hoppas du kör försiktigt hem i natt när du har lämnat av mig vid båten.

Tack för att du finns. Du gör mitt liv lite bättre för varje gång du ler mot mig. Du är vackrast.

Jag älskar dig. Då, nu och föralltid.





Perfect match.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0