I agree, i am a shopaholic.. and i fucking LOVE it.

Hellu!!

Vilken fullspäckad dag. Först lunchmöte med Chefen och det gick strålande. Är nu fullt medveten om vad jag och min fina Chanine skall syssla med i 3 veckor och det kommer bli GRYMT. Uppställning kl 09.00 på måndag morgon på kontoret! Sedan sprang jag och C runt på stan som dårar och jag "råkade" shoppa lite mer än bara en klänning, linnen till R och en almanacka. Fick dessutom inte med mig någon almanacka hem och inte heller något datorskydd (som jag hade skrivit upp i mobilen). Tänker inte skriva det jag köpt här för det orkar jag inte!

Hur som helst så gick vi och badade efter det och det var välbehövligt i denna värme. Imorgon skall jag in till stan igen och lämna lite viktiga papper (som också har med jobbet att göra, mycket jobb jobb jobb) och kanske ta en fika med Chanine innan jag åker hem till min älskling!



Peace, love and hard work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0