kan kissan, kan jag

I ÅR HAR DU:


Lärt känna en ny vän: Nja..
Fått ditt hjärta krossat: Nopes!
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej inte riktigt..
Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha, japp!
Kysst en kompis: Nopes!

BLANDAT:


Vill du ändra ditt namn: Har alltid velat de, men nu.. Nej!
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Tatuerade mig!
Vilken tid vaknade du idag: 8.50
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov!
Någonting som du längtar till: Jag börjar jobba.
Senaste gången du träffade din pappa: 2 år sedan kanske.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Lite mer cashflow skulle ju inte sitta fel.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha, ja?
Vad gör dig irriterad just nu: Vädret.
Långt eller kort: Beror på vad?
Vad gillar du gällande dig själv: Hmm.. Att jag kan anpassa mig (när jag vill).

DIN FÖRSTA:

Operation: Öronoperation. 7 (?) år gammal.
Piercing: Öronen (om de räknas), annars Tungan.
Tatuering: Sidan av armen (svalor).
Bästa vän: Lisa
Sport: Basket.
Husdjur: Orm.
Vaccination du minns: No idea.
Förälskelse: Pass.
Alkohol du drack: Rött vin!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Kan inte välja..
Kortare eller längre: Längre!!
Romantisk eller spontan: Båda!
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0